Ich darf jetzt auch wieder mitmachen, auch wenn mir unterstellt wird, ich würde Missbrauch betreiben:
Dem ist aber nicht so, ich habe die Zugangsdaten weder rausgegeben noch versucht etwas zu verändern. Ich wollte lediglich mehr Fehler behoben haben.
Ist jemanden anderen auch eine solche Unterstellung gemacht worden?
Werde heute das Fahrzeug auslesen und dann die Fehler senden, mal schauen ob es behoben werden kann.
Hi there,
For clarification on our side, we would like to emphasize that Freesker includes several security measures and indicators designed to immediately detect potential misuse, including sniffing-related activities.
As many of you already know, our tool and its functionality have been copied 1:1 in the past. Freesker was the first solution on the market, built on proprietary knowledge that only we possess. Protecting this expertise is essential for us to continue providing a secure and high-quality service.
Potential threats or indications of misuse must be taken seriously in order to protect all Freesker users. In your case, we were able to confirm that everything is in order.
Your account has now been released. Should you have any questions, please feel free to reach out to us at any time.
Best regards,
Freesker Team